توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۱۶ آبان ۱۳۹۵

ترجمه ترانه "سلام" لیونل ریچی همراه ویدیو

ترجمه ترانه زیبای سلام باصدای لیونل ریچی Lionel Richie - Hello) به همراه ویدیوی این آهنگ
در خاطراتم با تو تنها بوده ام
ولبانت را هزاران بار در رویای خود بوسیده ام
وقتی می بینم از پشت در عبور میکنی
سلام . آیا اون منم که دنبالش می گشتی ؟
میتوانم چشمهایت را تماشا کنم 
میتوانم لبخندت را تماشا کنم
تو تمام آن چه من میخواستم  هستی
و همیشه بازوانم از برای تو گشوده است
چون  تنها خوب می دانی که چه باید گفت
و تنها تو بهتر می دانی که چه باید کرد
و من برایت خاهم گفت که همیشه دوستت دارم
آرزو دارم نور آفتاب را برروی موهایت ببینم
و بارهاوبارها بگویم که تاچه اندازه تورا دوست می دارم
بارها احساس کرده ام در قلب من لبریز شده ای

سلام .من فقط می خواستم این را بدانی.
من از خودم می پرسم تو کجاهستی؟
در شگفتم که تو در من چه می کنی؟
آیا جایی سخت تنهایی؟ کس دیگری هم تو را دوست دارد ؟
بگو چگونه قلب تو را فتح کنم ؟
چونکه هیچ اشاره ای از تو ندیدم
اجازه بده بگویم  که من دوست ات دارم

 سلام  . آیا اون کسی که دنبالش می گردی منم ؟
تو در کجای افکارم قرار داری ؟
افسوس که نمیدانم منظورت چیست؟
آیا خیلی تنهایی؟ کس دیگری هم تو را دوستت دارد ؟
بگو چگونه قلب تو را فتح خواهم کرد؟
چونکه هیچ اشارتی از تو ندیدم
اجازه بده شروع کنم و بگویم که من دوستت دارم
---

 از جمله دل نشین ترین آهنگ های عاشقانه تاریخ همین ترانه "سلام" است از ریچی خواننده  سیاه پوست آمریکایی که در سال 1983اجرا کرده است . در این ترانه قصه دلدادگی یک استاد هنر را به دانشجوی نا بینایش شنیدن دارد . 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...